dimarts, 21 d’octubre del 2008

A les víctimes del terrorisme

Avui dia 21 d'octubre el PP pretén a través d'una moció que a Sueca hi haja un carrer dedicat a les víctimes del terrorisme. Per suposat que no seré jo qui els diga que estic en contra de dita moció. amb el que no estic d'acord és amb la politització i aprofitament polític dels morts, la moció no te desperdici, comença fent memòria dels assassinats per la banda terrorista E.T.A., però, desprès comença a barrejar coses. Jo personalment, una moció a favor de les víctimes del terrorisme la vote a favor, però, són el PP, com sabeu per a ells l'11M va ser E.T.A. i no Alqaeda, i a la seua moció barregen atemptats amb bandes terroristes com ara els GRAPO o TERRA LLIURE i amés fiquen la yihad radical islàmica, que dic jo, des de quan tenim declarada un guerra santa islàmica nosaltres? això no és contra els EUA i Israel?.
El meu dubte és perquè no entren en esta moció grups com el GAL, o els fomentats des de la dreta com els què van assassinar a Guillem Agulló i que el seu assassí es presentava en llistes de DN a Xiva? o perquè no estan els grups de terrorisme de baixa intensitat com el GAV del qual sóc víctima?

Per altra banda, a qui li agradaria viure al carrer Víctimes del Terrorismes? podem acordar fer un monòlit i dedicar-lo a les VÍCTIMES DE LA VIOLÈNCIA, on entren totes les víctimes, on no se discrimina a ningú i menys per color polític.

Altra qüestió és, a Sueca sempre se consensuen els noms dels carrers entre tots, perquè aquest no?
què el PP ja té el titular de premsa comprat?" Sueca vota no dedicar una calle a las Víctimas del Terrorismo" que pretenen amb esta historieta què van passejant per tot l'estat des de primers d'any? com es que han tardat 10 mesos en presentar la moció que el PP a portat a Federacions de municipis i ajuntaments des del mes de febrer?

Amb els morts no se juga!