dijous, 5 de març del 2009

Cavalcada del Ninot 2a part

La pluja en va fer la punyeta el dissabte passat, però ara, res no impedirà que este dissabte comencem de totes totes les Falles de Sueca '09.
Si, ja se que hem fet les paelles i el ralli humorístic, que falles són tot l'any, però aquest cap de setmana, ens tornem a vestir de fallers, ens disfressarem el dissabte per anar pels carrers Sequial i Maêdéu i damunt anirem ja de ressaca, com que divendres tenim ja festa al cau el dilluns serà ella. por tinc que arribe dilluns, por.

SUECANES, SUECANS, ARA SÍ, JA ESTEM EN FALLES!!!!!

1 comentari:

dinarama ha dit...

pues si que fa calor,
jo estic depre, en això que no puc eixir de fallera, me esta entrant un mal de pensar-ho.
Damunt hui dia 18 jo en la pelu tocantme el nas, perque altra cosa no estic fent.no tinc faena i asi estic passant el rato.